החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

Israel

2259*

שמלות ערב לאמא של כלה

יש לא מעט עניינים שצריך לטפל בהם כשמדובר בחתונה, זה כולל התייחסות לכלה עצמה, לחתן וגם לבני המשפחה הקרובים, כולל אם הכלה. אם הכלה נוהגת גם היא להשקיע לא מעט זמן בחיפוש אחר שמלה מתאימה ובגד ערב שיחמיא לה, כזה שתוכל להרגיש בו נוח ונעים לאורך כל החגיגה. אם אתן מחתנות את בתכן או אולי מחפשות עבור אמכן שמלות ערב לאמא של כלה, תגלו עולם שלם של אפשרויות – שמלות יפהפיות וגם מושקעות מאד.

 

מה חשוב לדעת לפני שרוכשים שמלה לאם הכלה?

רגע לפני שאתן מזמינות שמלה לאם הכלה, חשוב מאד שתיקחו בחשבון את הנקודה הבאה: מדובר באירוע חד פעמי וזה הזמן להשקיע בשמלה יפה. יחד עם זאת, כדאי גם לחשוב על העתיד ולחפש בגד ערב לאם הכלה שיש סיכוי ללבוש אותו בשנית, באירוע מושקע אחר.

איך לבחור בגדי ערב מחמיאים לאם הכלה?

יש מבחר רחב של עיצובים וסגנונות וכשמחפשים בגדי ערב מחמיאים לאם הכלה, כדאי להתייחס אל הפרמטרים הבאים: ראשית, הסגנון האישי של אם הכלה. זה לא הזמן ליצור לוק חדש, זה כן הזמן לזרום איתו ולשדרג אותו לטובת האירוע המיוחד. אם אם הכלה מעולם לא לבשה שמלה אלגנטית, לא יהיה נכון לבחור עבורה שמלה מסוגננת מדי ששונה כל כך מסגנונה האישי. יחד עם זאת, זה כן הזמן לקחת את הלוק עצמו כמה צעדים קדימה ולחפש שמלה ששונה מעט מזו שהיתה צפויה לבחור ליום יום. לא לשכוח שמדובר באירוע חשוב וגדול. אירוע שכדאי להתלבש אליו כהלכה, וזה מתחיל בשמלת ערב אלגנטית יפה.

 

באלו סגנונות אפשר למצוא שמלות ערב לאמא של כלה?

שמלות ערב לאמא של כלה מגיעות בשלל של עיצובים ומידות. ישנן שמלות אלגנטיות במיוחד ויש אחרות, שצנועות יותר. ישנן שמלות בצבעים בוהקים שבהחלט מושכים את העין, ויש שמלות ערב לאמא של כלה שמתבססות על צבעים “שקטים” וגם רכים. יש שמלות חושפניות יותר מאחרות, יש שמלות בעלות שרוולים ארוכים, יש כאלו שכוללות בדים מכל מיני סוגים ואילו אחרות שכוללות בד אחד בלבד.

שמלות ערב למידות גדולות

בבית האופנה של המעצב אלי ביטון מבית סמטת גן עדן מוצעות שלל של שמלות ערב, המתאימות במיוחד לאם הכלה. שמלות מחמיאות, מושקעות וגם בעיצובים מרשימים, כחלק מהטרנדים החמים ביותר. לקבלת מידע אודות השמלות שלנו, כמו גם על תהליך ההזמנה שאותו אפשר לבצע בקלות בלחיצת כפתור אחת, נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 04-6664377, בחיוג מקוצר 2259* או בווטסאפ שלנו עם נציגי השירות 04-8704090

הצוות המיומן שלנו ישמח לענות על כל שאלה.

ניתן לבקר אותנו במתחם שמלות הערב בחיפה:

סמטת גן עדן  | Eli Bitton Atelier

ההסתדרות 78  |  חיפה

www.elibitton.co.il

 

 

 

 

 

דילוג לתוכן