החברים שלנו נהנים מהנחות, צוברים נקודות, ומקבלים מתנות! התחברות/הצטרפות

Israel

2259*

שמלות ערב בחיפה

איזור חיפה והצפון הפך כבר מזמן לנחלתן של אלו המחפשות שמלות ערב מיוחדות. לא משנה לאיזה אירוע את מוזמנת, סביר שיהיה לך חשוב להיראות במיטבך וגם להרגיש בנוח עם עצמך בשמלה שאת לובשת כשמדובר באירועים חשובים בשעות הערב, אירועים מושקעים ומסוגננים, בהתאם לכך כדאי לחפש שמלות ערב שיספקו את המענה המתאים. תוכלי למצוא היום מבחר נהדר של שמלות ערב בחיפה, שמשדרגות כל מראה ותואמות לאירועים בעלי אופי מיוחד.

מה חשוב לדעת לפני שקונים שמלות ערב בחיפה?

אם את מחפשת חנות שמלות ערב, תשמחי וודאי לגלות שאפשר למצוא כיום מגוון רחב של שמלות ערב אונליין בלחיצת כפתור. רגע לפני שאת מזמינה שמלת ערב לאירוע שאליו הוזמנת, מומלץ לך לבחון כמה שמלות ערב שונות ולוודא שהן תואמות הן לאירוע עצמו והן למידה ולטעם האישי שלך.

 

 

 

 

 

אלו סגנונות של שמלות ישנם

יש מבחר סגנונות של שמלות, הנבדלות אלו מאלו בעיצוב וגם במידות. אלו יכולות להיות שמלות מחורזות, סאטן, שיפון, לייקרה ושלל אלמנטים עיצוביים מסוגננים, שמלות עם שרוול אחד או ללא שרוולים, כתף אחת או כתפיות, שמלות בשילוב של כמה צבעים או בצבע אחד
ועוד.

(מתחם הדגל- שמלות ערב חיפה צילום: יח”צ)

למה מומלץ לרכוש שמלת ערב בסמטת גן עדן

בית האופנה סמטת גן עדן פתח בשנת 2020 את מתחם שמלות הערב הגדול בחיפה לאחר 17 שנים בקניון הקריון בקרית ביאליק. את חנות שמלות הערב בקריות שהפך למוקד עליה לרגל של נשים המעריכות אופנה החליף המתחם המושקע בחיפה עם מגוון עצום של שמלות ערב ממחלקות שונות. אצלנו תמצאי את הקולקציה והמבחר הגדול ביותר של שמלות ערב, שלוקחות את עניין האיכות כמה צעדים קדימה. לקבלת מידע אודות השמלות שלנו, כמו גם על תהליך ההזמנה, נשמח לעמוד לרשותך בטלפון 04-6664377, בחיוג מקוצר 2259* או בווטסאפ שלנו עם נציגי השירות 04-8704090 הצוות המיומן שלנו ישמח לענות על כל שאלה.
בקרו אותנו במתחם שמלות הערב בחיפה:

סמטת גן עדן | Eli Bitton Atelier
ההסתדרות 78 | חיפה

www.elibitton.co.il

דילוג לתוכן